چـشـمـک

چـشـمـک

دفتر خاطرات روزانه رامین، نیوشا و آوا
چـشـمـک

چـشـمـک

دفتر خاطرات روزانه رامین، نیوشا و آوا

عجب شنبه ای ...

صبح نمی دونم چرا ولی یهوئی یه حمله عصبی داشتم ؛ نمی دونستم چرا چون یه دفعه ای شد ولی خب بعد چند دقیقه ای بهتر شدم . روز خوبیه ، با اینکه تا ساعت 06:00 صبح بیدار بودم و کارامو انجام می دادم اما خب مشکلی نداشتم تا الان ، نه خوابم اومده نه هیچی . خدا رو شکر واقعاً ! نیوشای منم امروز امتحان داشت صبحی ، قبل اینکه بره سر جلسه امتحان بهم SMS داد که : " واسم دعا کن امروز امتحان دارم " ، منم کلی واسش دعا کردم و بهم امید و قدرت دادم تا بتونه امتحانشو خوب بده ...

امروز 20 اردیبهشت 1393 ، یعنی چی ؟ یعنی طبق معمول 20 هر ماه باید امروز برم قسط وام ازدواجم رو پرداخت کنم . خیلی زوره آدم هر ماه 200000ت بده به بانک نه ؟ ( البته از اون طرفم من 6000000ت رفتم دیگه ) ناشکری در کل نباید کرد دیگه ، درسته ؟! ما راضی هستیم به رضای پروردگار بزرگ و مهربون که همیشه حواسش به بنده هاش هست ...

پاورقی : عرضی نیست ؛ دعا کنین بتونم امروز برم قسطامو پرداخت کنم ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد