چـشـمـک

چـشـمـک

دفتر خاطرات روزانه رامین، نیوشا و آوا
چـشـمـک

چـشـمـک

دفتر خاطرات روزانه رامین، نیوشا و آوا

خبرای بد دارم...

سلام دوستای عزیزم؛ حالتون چطوریاست؟! من شکر خدا، خوب خوب نیستم ولی بد هم نیستم! خبری که دارم متاسفانه اینه که من «اخراج شدم». آره این همه داشتم در موردش باهاتون صحبت می کردم ولی باور کنید، در کمال ناباوری، ساعت 11:45 نامه رو نوشتن و من ساعت 12:00 از محل کارم اومدم بیرون. خیلی واسم اتفاق سنگین و سختی بود، باورمم نمی شد، نه این که انتظارش رو نداشتم برعکس انتظارش رو داشتم ولی نه این قدر زود و بدون مقدمه! حتی اون هائی رو که احساس می کردم دوست های من هستن، همونها این کار رو کردن! الان که دارم واستون می نویسم، اینقدر ذهنم درگیر و داغونه که حساب نداره! باید صبح، هوا که روشن شد، ساعت اداری می خوام نامه اخراجم رو ببرم به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی. البته خدا رو شکر که برادر همسرم اونجا بازرس اداره است و می تونم با راهنمائی هاش اجازه ندم کسی بتونه حق من رو زیر پا له کنه و اذیتم کنن!

سختمه که بتونم مشکلاتی رو که باهاشون جدیداً باید دست و پنجه نرم کنم روشون متمرکز بشم و بتونم حل کنم. البته این چیزا بدون این که همسرم کنارم باشه نمی شه که درست بشه! فقط آرامش اینه که همسرم بهم گفت «رامینم غصه نخور؛ من همیشه کنارتم...» و این یعنی زندگی، آرامش، آسایش، زنده بودن و عشق.

من دارم همین طور که می نویسم واستون سریال زیبای ترکیه ای «کوزی گونی (Kuzey Guney)» رو می بینم. دقیقاً دوبله شبکه ماهواره ای، دانلودش کردم تمامی قسمت هاش رو و دارم از دیدنش لذت می برم. البته غیر از اون سریال دیگه ترکیه ای «اِزل (Ezel)» رو دانلود کردم. قسمت هاش هم که ماشالله نزدیک به 200 و ایناست. کاش دیده باشین یا می تونستم واستون بفرستم اگر ندیدین ببینید.

دارم کارای خوشگل خوشگل می کنیم با دوستم و پارسا داداشم. کارائیه که دوست دارم و واقعاً دنبالشونم. البته من قبل این کمی کوتاهی که چه عرض کنم، خیلی کوتاهی کردم. ولی می خوام از این به بعد جدی دنبالش رو بگیرم. کار دوست داشتنی هستش که مطمئنم خیلی زیاد سر و صدا خواهد کرد و خواهیم نمود...

بچه ها ببخشید اگر دارم سرتون رو درد میارم؛ مشکلات من تمامی نداره، از شر محل کارم و اون همکار زبون نفهمم خلاص بشم ولی مشکلات دیگه ای برام پیش اومده که باید حلشون کنم و روشون متمرکز بشم...

پاورقی: خدایا کمکم کن...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد