چـشـمـک

چـشـمـک

دفتر خاطرات روزانه رامین، نیوشا و آوا
چـشـمـک

چـشـمـک

دفتر خاطرات روزانه رامین، نیوشا و آوا

یه اوضاع بدی شده ...

سلام سلام ، صد تا سلام ! هزار و سیصد تا سلام ... ببخشید یاد بچگیام افتادم ؛ یاد باد آن روزگاران یاد باد ... حالتون چطوره ؟! حالتون خوب و خوش سلامته ؟! امیدوارم در تک تک لحظه های زندگیتون شاد و سلامت و موفق باشین ! من و نیوشا هم شکر خدا خوبیم و داریم لحظه شماری می کنیم برای اینکه بتونیم زودتر بریم سر خونه و زندگی خودمون ان شاء الله به امید خدا ! با اجازتون باید خدمتتون عرض کنم ، توی این روز ها مشکل خیلی زیادی داریم متاسفانه توی محل کارم که واقعاً داره روی اعصابم می ره ! این جا دیگه جای کار کردن و موندن نیست ! به امید خدا ، منتظرم ان شاء الله اونجائی که صحبت کردم زودتر همه چیز روبراه بشه و بلند بشم و برم اون جا به امید خدا ان شاء الله ! اما کاش زودتر اتفاق بیوفته ، آخه این جا دیگه این اوضاع رو نمی شه تحمل کرد ! صادقانه کار کردن واسه این ها که یه مشت آدمی هستن که زیاد واسشون حلال و حروم اهمیت نداره ، واسه من مهمه همین حلال و حروم ! از خدا می خوام زودتر همه چیز درست بشه ! حتی اگر اونجا از اینجا سخت تر باشه ، دوست دارم اونجا باشم تا کنار یه مشت آدمی که زبون نفهمن و درک درستی از صادقانه کار کردن ندارن ! پارسا داداشم داره صحبت می کنه و کار ها رو بر اساس همون رشته تخصصی خودم که فناوری اطلاعات و ارتباطات هستش و البته خودمم دارم حسابداری کار می کنم تا بتونم حسابداریش رو دست خودم بگیرم ! امیدوارم همه چیز درست بشه به امید خدا ان شاء الله ...

همین الان یکی از مدیرعاملین شرکت ها که مثلاً آدم تحصیل کرده ای هم هستش ، اومده بود اینجا داد و بیداد ! البته این موضوع به من اصلاً مربوط نیست ، چون کاری ندارم و جزء مسائل کاری من نیستش که بخوام دخالتی بکنم و نمی کنم به هیچ عنوان ! امیدوارم مشکلشون حل بشه ، البته من واقعاً دیگه دوست ندارم اینجا بمونم به دلایل شخصی خودم ! من نمی تونم با این انسان های نامرد کار کنم و کسی که حرفش رو که جلوی من زده ( 5 دقیقه بعد ) جلوی خودم داره می زنه زیرش ! در کل من که اهل موندن نیستم ، ان شاء الله بشه کار درستی پیدا کرد و از اینجا رفت ! امیدوارم قضیه این شرکت دکر ، رفیق داداشم پارسا اوکی بشه تا من برم هر چه زودتر ...

پاورقی : دعا کنین واسم ؛ ان شاء الله به امید خدا همه چیز حل بشه زودتر ...