چـشـمـک

چـشـمـک

دفتر خاطرات روزانه رامین، نیوشا و آوا
چـشـمـک

چـشـمـک

دفتر خاطرات روزانه رامین، نیوشا و آوا

اتفاقای جدید ...

یعنی نمی دونم چطوریا شده ولی اوضاع یا بهم ریخته یا داره درست می شه ! دیروز اومدن از اداره کل برای بازرسی مدارک و پرونده ها . توی همین بررسی ها بود خانوم ص گفت : « اینطور که بوش میاد و فرایند قراره انجام بشه ، قراره کاربرا بیان اداره » . حالا من نمی دونم ، می خوان از ما حمالی بکشن و ما رو ببرن اداره یه مدتی تا کارا رو براشون روبراه کنیم یا اینکه قراره کلاً مستقر اداره کل بشیم . اگه موضوع اول باشه که واقعاً اوضاع بهم ریخته می شه واسه من ، مخصوصاً که الان بیشتر وضعیت و اوضاع من توی انجمن بهم ریخته است و مسئولیتش با منه . اما اگر موضوع دوم باشه ، خیلی چیزا اتفاق می افته و اوضاع من روبراه می شه ان شاء الله . با اینکه مدرک تحصیلی فعلیم دیپلم رد می شه ( من دانشجوی فناوری اطلاعات بودم اما به خاطر خریت خودم تنها ترم آخر رو برای دریافت مدرک نرفتم و ... ) یه جورائی سخت و بازرسی بیشتر ولی امکانات و قدرت بیشتر ! ان شاء الله هر چیزی که خیر باشه اتفاق بی افته .

توی این مدت من اتاق کارمو تغییر دادم و اومدم یه جای دیگه ( یعنی اتاق خود انجمن ) با کلی دردسر و اینا . جام تغییر کرد ولی دیگه گرم و تنها نیستم ! زمستونا هم سرد والا ...

پاورقی : دعا کنین ان شاء الله بتونم برم یه اداره دولتی خودمو خلاص کنم از اینجا ...