چـشـمـک

چـشـمـک

دفتر خاطرات روزانه رامین، نیوشا و آوا
چـشـمـک

چـشـمـک

دفتر خاطرات روزانه رامین، نیوشا و آوا

اومدم فقط غُر بزنم...

سلام دوستای گلم، ببخشید به خدا که دارم اینطوری این دفعه می نویسم! امروز فقط اومدم غُر بزنم و فقط گلایه کنم از زمین و زمان؛ چون نمی تونم اینا رو به کسی بگم و فقط الکی کسی رو ناراحت کنم، اومدم اینجا بنویسمشون شاید آروم شدم! بخدا دیگه تحملم داره کم کم تموم می شه و کاسه صبرم لبریز می شه! باور کنین دیگه نمی تونم تحمل کنم و همش نادیده بگیرم، همش چشم پوشی کنم از این که وقتی کسی کاری می کنه و گندی رو می زنه من اون گندش رو تمیز کنم و دوباره بگم انگار شتر دیدی ندیدی! باور کنین دیگه تحملم داره تموم می شه از بس گفتم بیخیالش، حالا که شده، بیخیالش و بیخیالش و بیخیالش و...! آخه تا کی بیخیاش؟! تا کی همش بگم متوجه نشدن؟! تا کی من گند کاری بقیه رو تمیز نکنم؟! چرا آخه من باید همیشه حواسم به همه چیز باشه؟! چرا باید همه چیز رو گردن من باشه که مسئولیت با منه؟! مسئولیت با کسی دیگه نیست؟!

تمام صحبتم با مخاطب خاصیه که همکارمه و واقعاً از دستش کلافه شدم که هر گندی که بزنه من باید تمیز کنم. خسته شدم، به این دلیل که وقتی من نیستم ایشون کاری رو انجام می ده وقتی من برگردم باید گند کاری تمیز کنم و واقعاً این دلیلی که همیشه داره این کار رو تکرار می کنه فقط اینه که من همش گذشتم و گفتم بیخیالش! البته خیلی وقت ها هم گزارش دادم و گفتم این کارو کرده و گفتم به مسئولش ولی به خدا از این که هیچ ترتیب اثری داده نمی شه واقعاً خسته شدم! چون دیگه داره کاسه صبرم لبریز شده و هیچ کسی به حرفم گوش نمی ده و نمی تونم تحمل کنم و نمی خوام دیگه اعصاب بابام (دبیر انجمن) رو داغون کنم دیگه از خیرش گذشتم و واقعاً مشت کوبیدن به دیوار و این کارا هم واسم فایده نداره! به خدا نمی دونین چقدر دوست دارم بزنم گردنش رو بشکنم و خسته شدم از بس گند کاریاشو تمیز کردم و واقعاً دارم روانی می شم و همیشه باید اعصابم خورد بشه از بس که کارا رو داره بدون هیچ اهمیتی و بدون هیچ احساس مسئولیتی هر کاری که دلش بخواد انجام می ده بدون این که حتی فکر کنه که این کاری که داره انجام می ده مسئولیتی هست که الان افتاده به گردنش و باید به نحو احسنت انجامش بده! من دیگه نمی تونم چیزی بگم و وقتی خب می بینم هیچ ترتیب اثری داده نمی شه بخدا باور کنین دیگه نمی تونم تحمل کنم و دوباره همونطوری با دقت به کارم ادامه بدم! چرا این کارو می کنه؟! به چه دلیل این کارو می کنه؟! به خدا اگر شما فهمیدین منم فهمیدم، من می تونم بگم دلیل این کاراش چیه! اما خدا شاهده من نمی دونم دلیل این کاراش چیه و فقط و فقط می خواد من رو اذیت کنه و واسش اهمیت نداره که من باید به خاطر اشتباه اون جواب پس بدم، و اصلاً دلیلش هم همینه که من رو دچار دردسر و آبروریزی کنه!

همینا من 7 ساله دارم تحملش می کنم با تمام گند کاری ها و کثافت کاری ها و... اش و این داره من رو روانی می کنه! الان خسته شدم، خسته شدم بابااا خسته شدم که داره هر روز با اعصابم بازی می کنه! هر کاری دلش می خواد می کنه، انگار نه انگار که من هم آدمم و مسئولیتی به دوش منه! خب نمی خوای انجام بدی انجام نده! به درک انجام نده ولی نمی خوام اعصاب منو به بازی بگیری، گند بزنی به کارم و آبروم که می دونی چقدر واسم مهمه!

این رو برای تو می نویسم، مرتیکه احمق که اندازه یک گاو بزرگ که اون همه هیکل داره و بیشتر از تو می فهمه نمی فهمی، بدون خیلی بیشعور تر از هر کسی هستی که من می شناسم و خیلی آدم آشغالی هستی که داری این کارو می کنی! خیلی آدم نفهمی هستی که این کارو می کنی و می خوای من رو دچار دردسر کنی! من هیچی بهت نمی گم ولی بدون خیلی آدم کثافت و بیشعوری هستی که داری این کارو می کنی! حالم داره ازت بهم می خوره، خیلی حالم ازت بهم می خوره آشغال تا الان بهت فحش نداده بودم ولی الان دارم می دم که خیلی بیشعوری و فکر می کنی منم مث بقیه ام که باور کنم تو ذهنت درگیره! عوضی آشغال، من خودم ذهنم از تو درگیر تره، ولی اینقدر که توی آشغال داری ادا در میاری و بقیه رو خر کردی با اداهات من مث تو اینکارو نکردم، منم مث چی توی قرض فرو رفتم که حتی بعضی اوقات برای نون شبم موندم، ولی هر وقت هر کجا که نشستم و کسی رو دیدم نگفتم که ه مشکلی دارم، با این که اول زندگیمه! ولی توی عوضی هر کاری رو که اشتباه می کنی، و من که می دونم اینقدر پست فطرت و آشغالی که داری از روی عمد این کارو می کنی که من رو دچار دردسر کنی و بعد می گی از روی عمو نیست، من ذهنم درگیره و شما نمی دونین من چی می کشم و این چرت و پرتا، شما غلط کردی قربان، شما خیلی آشغال تر از این حرفائی که فکر کردی! من توی آشغال پست فطرت رو اگر نشناسم، اگر توی عوضی آشغال رو توی این 7 سال نشناسم باید برم بمیرم! هر غلطی که کردی که در اومده اشتباهه (تمام کارائی که می کنی فقط گند زدن به کارای بقیه است، فقط گند زدن توی کارای بقیه است) اومدی انداختی گردن این که ذهنت درگیره، تو غلط کردی که ذهنت درگیره، توی عوضی اینقدر آشغال و کثافتی که بقیه رو دچار دردسر می کنی و بعد خودتو می کشی کنار! خیلی عوضی تر از این حرفائی... خیلی آشغال و کثافتی... ببین از بس که آدم آشغال دو روئی هستی، من مجبورم بیام و اینجا بنویسم که چه گ... داری می خوری، من مجبورم اینجا بنویسم! تو باعثشی که من همیشه اعصابم بهم ریخته باشه...

  • خیلیا دارن می گن خب چرا بیخیالش نمی شی و کار خودتو نمی کنی و بهش توجه می کنی! بابا به همون خدای احد و واحد خیلی جاها بیخیال گرفتم خودمو، خیلی جاها سکوت کردم، خیلی جاها اومدم و گفتم بهش که مراقب باش، این مسئولیت به عهده منه، شما دقت کن وقتی داری زحمت می کشی به جای من کاری می کنی! جوابش هم فقط اینه «باشه!»؛ آشغال فقط می گه باشه ولی دوباره همون کارو انجام می ده! به خاطر چیش نمی دونم!
  • باور کنین به خدا من خیلی راه ها رو امتحان کردم، بیخیالی، گزارش، صبر کردن و... ولی به خدا دیگه تموم شده... دیگه از حد گذشته...

پاورقی | ببخشید که این همه حرف زدم و بی ادبی کردم؛ ببخشید ولی به خدا نمی دونین به من چی داره می گذره...