چـشـمـک

چـشـمـک

دفتر خاطرات روزانه رامین، نیوشا و آوا
چـشـمـک

چـشـمـک

دفتر خاطرات روزانه رامین، نیوشا و آوا

حوصله دارین ؟!

یه مدتی شده درگیر سایتی هستم ( گفتم بهتون یا نه ؟! ) که خدمتتون عرض کنم ، برای این شرکت هائیه که از نرم افزار هائی که پشتیبانش منم استفاده می کنن . یه سایت برای پشتیبانی تخصصیش که مختص و محدود به استان خودم نیست بلکه مربوط می شه به کلیه شرکت های مسافربری که از نرم افزار در کل کشور استفاده می کنن . راه اندازی ، ترجمه پوسته ، نصب و راه اندازی فروشگاه محصولات ( محصولاتی که خودم برنامه ریزی و ارائه می دم یا دانلود بروزرسانی و ... ) . راستشو بخواین زحمت خیلی زیادی واسش کشیدم، نزدیک یه هفته است که همیشه وقتم روگذاشتم روی طراحی ، بروزرسانی ، اضافه کردن قسمت های مختلف و ... به سایت که ( کاری به شرکت های استان خودمون ندارم ) همه خوششون بیاد . دیگه تمام وقتم رو گرفته ، می شه چیکار کرد . حقیقتش نیوشا ازم دلخوره ، چون زیاد نمی تونم بهش SMS بدم ، پیشش برم و ... اما می تونم چیکار کنم ؟! این پروژه رو که دست گرفتم باید زودی تحویل و ارائه کشوری بشه ( طبق صحبتی که با شرکت اصلی طراح نرم افزار کردم ) . من به خاطر این سایت خیلی زحمت کشیدم ، حتی برای پشتیبانی شرکت ها ( همون طوری که همگیتون در جریانین و می دونین و نوشتم توی پست ها ) واسه همین نمی تونم نیمه کاره رهاش کنم و بیخیالش بشم . این همه زحمت و وقت گذاشتن و حتی ناراحتی نیوشا آخرش بشه هیچ ؟! شما جای من باشین چی می گین ؟! چیکار می کنین ...؟!

فردا باید برم سر کار ، شاید یه خورده ای خوابم بیاد سر کار ولی خب چیکار می شه کرد ؟! هر کسی تا 3 ، 4 صبح بیدار باشه و بخواد 8 بره سر کار خب معلومه چُرت هم می زنه دیگه . چه می شه کرد ؟! یه  کمی اگر توی این دنیا به همه چیز ، همگی اهمیت می دادن و متوجهش می شدن هیچ درد و مشکلی نبود . اینطوری هر زحمت و وقتی که واسه کسی می گذاشتم ، قابل فهمیدن بود و همین فهمین واسم بس بود . پول و اینا تو درجه دومن ! سپاس فقط کافیه واسم ، احترام همیشه در درجه اوله ...

راستش الان که دقت کردم فهمیدم که سرور سایت قطع شده ؛ راستش چند روزی هست که یه دفعه ای قطع و وصل می شه اونم به صورت چند ساعت . خسته می شم وقتی می بینم اینطوریه و همیشه اینطوری خوابم می گیره . مث الان که چشمام داره آلبالو گیلاس می چینه . البته با اجازتون الان دارم " پاندای کونگ فو کار 2 " رو می بینم ، الانم در مرحله مثلاً پرتاپ توپ آتشین به سمت پانداس که می تونه جلوی توپ رو بگیره ...

خب ، الان بابا بیدار شدن یه نگاه بد بهم انداختن ( فردا سر کار ، چُرت زدن ) ، آخه بهم گفتن زیاد بیدار واینستا ، سر کار با مردم بد برخورد می کنی چون عصبی و خوابت میاد . منم حقیقتش الان می خوام برم بخوابم چون هم خودم خسته ام هم اینکه باید فردا با ذهن باز ، خلاقیت و ... سایت رودرست . امیدوارم فردا سرورم بالا بیاد ...

پاورقی : خوب هستین ؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد